Witamy, Gościu
Username: Password: Zapamiętaj mnie

TEMAT: Co myślicie na temat dań gotowych?

O:Co myślicie na temat dań gotowych? 11 lata 10 mies. temu #8619

  • Anerite
  • Anerite's Avatar
  • Offline
  • Platinum Boarder
  • Rank6
  • Posty: 419
  • Oklaski: 8
Moim zdaniem i jedno i drugie. W ksiazce masz przepisy, ale sposob wykonania i rozne tricki kucharskie, jak postepowac z produktami - podpatrzysz na programach i do tego mistrzowie tlumacza jak nalezy robic i dlaczego, czego w ksiazkach raczej brakuje. Anerite.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Co myślicie na temat dań gotowych? 11 lata 10 mies. temu #8622

  • Kozi
  • Kozi's Avatar
  • Offline
  • Senior Boarder
  • Rank3
  • Posty: 60
  • Oklaski: 0
Kilkaa razy zdarzylo mi sie probowac gotowania razem z kucharzem gotujacym w tv, (lubie Maklowicza) ale oni maja mnostwo produktow, przypraw bo sa wkoncu sponsorowani, poza tym czas np gotowania jest skrocony i zanim mi sie ugotowala jakas czesc potrawy to juz program pokazywal literki koncowe:)ale gdyby tak sobie nagrac, to uwazam za dobry sposob nauki, tylko naprawde kuchnia musi kipiec od przypraw itd.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Co myślicie na temat dań gotowych? 11 lata 10 mies. temu #8625

  • Anerite
  • Anerite's Avatar
  • Offline
  • Platinum Boarder
  • Rank6
  • Posty: 419
  • Oklaski: 8
Nie to mialam na mysli. Gotowanie rownoczesnie z pokazem kulinarnym jest technicznie niemozliwe i nie o to chodzi. Korzyscia z ogladania pokazow jest nauka i nabycie techniki kulinarnej, czego nie da sie osiagnac przez czytanie ksiazki. Przyklad: jak obierac jarzyny, jak gotowac pewne potrawy, jakie przyprawy mozna laczyc, a jakie nie, jak ustrzedz sie bledow itd. Pokazy kulinarne sa szkola techniki kucharskiej, a ksiazka dostarcza przepisy, ktore sa latwiejsze w stosowaniu po przyswojeniu sobie wlasciwej techniki. Dlatego uwazam, ze jedno jest uzupelnieniem drugiego. Jest duzo osob, ktore dopiero ucza sie gotowac i sam przepis moze byc za malo, bo w necie jest fura pytan, jak gotowac, temperatury wody i pieczenia, jak piec itd. Ba, nawet sa pytania jak sie gotuje jajka, co mnie nie dziwi, jesli ktos jeszcze nie gotowal, wazne ze sie chce dowiedziec i dla nich te pokazy maja wielka wartosc. Po ogladnieciu pokazu i majac przepis, zwykle sie pamieta jak nalezy robic a jak nie i o to chodzi wlasnie.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Co myślicie na temat dań gotowych? 11 lata 9 mies. temu #8633

  • Kozi
  • Kozi's Avatar
  • Offline
  • Senior Boarder
  • Rank3
  • Posty: 60
  • Oklaski: 0
Na pewno najlepiej poczytac i pozniej zobaczyc jak to sie robi w realu, albo zeby ktos znajomy pokazal. Moj pomysl z nagrywaniem programow tez uwazam za nienajgorszy. Trzeba tylko zrobic odpowiednie zakupy i pozniej gotowac z telewizorem:)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Co myślicie na temat dań gotowych? 11 lata 9 mies. temu #8642

  • Samson21
  • Samson21's Avatar
  • Offline
  • Senior Boarder
  • Rank3
  • Posty: 40
  • Oklaski: 0
Spoko...sam taki sposób praktykuje. Zwłaszcza jak nie moge obejrzeć. Później sobie spisuje i sprawdzam :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Co myślicie na temat dań gotowych? 11 lata 9 mies. temu #8651

  • Kozi
  • Kozi's Avatar
  • Offline
  • Senior Boarder
  • Rank3
  • Posty: 60
  • Oklaski: 0
Czyli moj pomysl juz jest testowany:) jakies skomplikowane potrawy Samson gotujesz, rzuc jakis pomysl.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Time to create page: 0.169 seconds
Pychotka.pl Przepisy Kulinarne
Fan Page na Facebook
Fan Page na Google+
Twitter


Znajdź nas w Google+

Najnowsze przepisy kulinarne:
Top Blogi